Stanovnici Zmajeva, Ravnog Sela, Kucure, Bačkog Dobrog Polja i okolnih mesta pokrenuli su peticiju jer, po novom redu vožnje u železničkom saobraćaju, čak četiri sata moraju da čekaju voz.
Nepismeni ljudi koji su kupili diplome prave red voznje. Ili su velike pare u pitanju ili je cilj da se unisti i ovo malo ljudi koji su ostali u ruralnim delovima Srbije.U vreme najvecih sankcija sa losim vozovima mnogo je bio kvalitetniji prevoz.Svajcarski vozovi!!!!!SRAMOTA
Nikad gori red vožnje. Već više od 30-40 godina su postojali polasci prema i od Niša /Lapova koji dolaze u 6 sati ujutru i uveče, a polaze iz BG oko pola 8, kako se ljudima završi smena. Sad su neki čudni polasci, 4 , 5 , 13h... Evo krenuli su i kombiji (dok i njih ne zabrane) da voze ljude u vreme kad su išli vozovi (doduše malo kasnije pošto su zamislite - brži!). Koridor 10. Buhhaahaha!
Bese nekad i voz za Kac,Budisavu,Lok.....ali vise toga nema zato sto pojedini politikanti nisu videli sebe u prici.A kad je bilo bombardovanje ovom trasom je islo na hiljade vagna..
Dobro je da se Vi ne pitate. Putnički železnički saobraćaj nije isplativ ni u jednoj državi, jedino možda na glavnim pravcima, ali prednosti na drumskim saobraćajem (bezbednost, udobnost, brzina, ekologija itd.) su tolike da svaka normalna država subvencioniše železnički prevoz putnika. Ono što donosi profit je teretni saobraćaj.
Ova vest je dokaz da i sa relaativno dobrom prugom i dovoljno voznih sredstava naše železnice nisu sposobne da organizuju red vožnje koji bi odgovarao putnicima, a samim tim privukao više putnika i donosio veće prihode. Onda se vozovi sa tako lošim redovima vožnje ukidaju pod izgovorom da nema putnika. Da li iko od gomile koncelarijskih pacova nešto radi u tom „Srbija vozu“?
Smanjuju se subvencije drzave. I sa subvencijom zeleznica nije odrziva. Ako sam dobro razumeo uradili su optimizaciju i ukinuli linije koje donose najvece gubitke.
Da se ja pitam, vozili bi samo tamo gde je ekonomski isplativo ili postoji sansa da nekada bude isplativo ili gde postoji javni interes da se u manjoj meri subvencionise.
Na nasem stajalistu u Paragama od novog reda voznje 11.12.2016 putnicki vozovi ne staju .
Neposredno pored stajalista na nekih 50 metara je neobezbedjen prelaz na kojem staje voz
misli sta reci.....
Опет је лова у игри, и једна приватна фирма, од неки дан "Дунав превоз" ексклузивни превозник за наведени регион. Држава дужна за кредит за железницу Рујама па смањује трошкове, а неће да хапси одговорне за такве лоше склопљене кредите
Danas bi bio Turistički atraktivan a i prevozi redovne putnike,kojih nije bilo malo...ostali samo školarci!?
Srušili ih oni koji su došli zadnji snjim!!!???
Ne uništavajte Železnicu!?Nego privikavajte narod i vas Politićare da se više vozite vozom!?
Em je lepše,em putnici koji dođu vozom netraže parking mesta po gradu kojih nema...a ni pdzemnih takođe!? Sa Željeznicom ŠTEDIMO!!!!
I u Vojvodini može da se napravi 8ca pa i 9,10...zar ne!?
Zašto smo vas birali!?Da mislite samo na svoju "guzicu"!?
Za one koji ne znaju: ova sela se nalaze na KORIDORU, na Medjunarodnoj pruzi Beograd - Budimpesta! Da li onda mozete da zamislite kako je na drugim prugama po Vojvodini, koja je ne tako davno bila prepletena prugama i vozvovi (najvise sinobusi) su prevozili iz sela u grad radnike i djake??!!
Eeee, ali sadasnji vozovi ce nas odvesti u lepsu buducnost, u Evropu !
Jesam za uvodjenje dodatnih vozova, ali i kod nas svako moze svasta da kaze i da napise i da mu se cini da je rekao stogod veliko. Da bude slucaj gori, odmah stice sledbenike, a za njim jure i novinari senzacionalisti. Najvise mi se dopalo: "predstavlja grubo kršenje osnovnog ljudskog prava na javni saobraćaj" Grozno.
Ima jo dosta slabosti u novom voznom redu Železnica Srbije, međutim ključni problem je poboljšati kvalitet pružne mreže, kada će bi se na šinski prevoz moglo uključiti znatno više manjih mesta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Peticija u okolini Novog Sada: Vozovi na četiri sata, građani nemaju kako kući
Autor: 021.rs
Novi Sad
•11.12.2016.
•08:06 > 07:49
Komentari 16
koledjunis
Željov
mile
Nikola
Ova vest je dokaz da i sa relaativno dobrom prugom i dovoljno voznih sredstava naše železnice nisu sposobne da organizuju red vožnje koji bi odgovarao putnicima, a samim tim privukao više putnika i donosio veće prihode. Onda se vozovi sa tako lošim redovima vožnje ukidaju pod izgovorom da nema putnika. Da li iko od gomile koncelarijskih pacova nešto radi u tom „Srbija vozu“?
Pera
Da se ja pitam, vozili bi samo tamo gde je ekonomski isplativo ili postoji sansa da nekada bude isplativo ili gde postoji javni interes da se u manjoj meri subvencionise.
parage moje selo
Neposredno pored stajalista na nekih 50 metara je neobezbedjen prelaz na kojem staje voz
misli sta reci.....
ĐURA
пола виагре
đokica
Srušili ih oni koji su došli zadnji snjim!!!???
Perica
Em je lepše,em putnici koji dođu vozom netraže parking mesta po gradu kojih nema...a ni pdzemnih takođe!? Sa Željeznicom ŠTEDIMO!!!!
I u Vojvodini može da se napravi 8ca pa i 9,10...zar ne!?
Zašto smo vas birali!?Da mislite samo na svoju "guzicu"!?
Nj.
Eeee, ali sadasnji vozovi ce nas odvesti u lepsu buducnost, u Evropu !
Jeste
strašno
Dača
Apsolutno
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H